Tuesday, August 14, 2012

dah nak beraya ye?


Bismillah

lama saya tak update di blog nih..nak kata sibuk, memang sibuklah..hehehe.. sb skrg cuti semester, student takde tapi para pensyarahnya bertungkus lumus menyiapkan kerja-kerja yang patut disettlekan sebelum diorang naik..

termasuklah persedian rancangan kuliah, nota, seliaan thesis dan projek tahun akhir dsb.. dan saya skrg tgh proses menulis buku untuk kegunaan akademik..doakan saya dapat siapkan menulis selewat2nya suku tahun pertama tahun depan..amin..

oh citer pasal pegnen, skrg dah masuk minggu 33 dah..sekejap plak masa berlalu..tak sabar nak berjumpa dengan si kecik dalam perot ni..hehehe

persiapan raya plak tahun ni sgt minimum..eh tapi raya sebelum ni pon mcm biasa2 aje sebenarnya.. dah biasa kot dari kecik kadang ada baju baru, xde kasut baru..bila ada kasut baru, baju plak xde yg baru.. so no hal lah bab raya ni..seb baik suami pon mcm tu.. yg penting dapat dengan family pon kami ok...

tmbah plak tgh sarat ni, memang mood nak shopping ke laut lah..baru jalan sikit, dah rasa penat..lagipon takut tangan2 orang dalam berhimpit tu tersinggung perot moncet saya ni..hehehe..ada sekali tu kat bazar je pon, tersiku dek kakak tu sibuk membeli belah..humakaih, pedihnya perut ku..hwaaaa!!!

persiapan baby dah hampir 100% siap.. nak siapkan maknya plak..hehehe..persiapan mental dan fizikal.. hehehe..insyaAllah moga dipermudahkan..

oklah, sempena nak raya ni, saya pohon maaf pada semua kawan2 yang sudi singgah kat blog ni..maaf andai ada kata2 dan komen saya dalam blog ke, FB ke, kat luar ke yang menyinggung perasaan...

hati2 pulang ke kampung..ingatlah orang yg tersayang sedang menanti...

dan jaga makan juga.. ada 11 bulan boleh makan , so jangan makan masa raya utk stok 11 bulan ye..hehehehe...
selamat hari raya uolls!!!

5 comments:

  1. faza,
    selamat hari raya..mohon maaf kalau ada komen yg tak menyenangkan atau entry di blog atau post kat fb yang menyakitkan hati..hehe..

    semoga semuanya baik2 saja..take care ok..

    ReplyDelete
  2. zai,

    samalah kita ye.. mudah2an amal ibadah kita semuanya diterima Allah..amin...

    take care too:)

    ReplyDelete
  3. faza...lama x hapdet...hehe..selamat hr ray..maaf zahir batin ye...dah 33 weeks eh..dah sarat tu..take cara ya!

    ReplyDelete
  4. slmt hr raye fazaaa..mntk maaf kalau ade slh silap :) kem slm kat baby dlm prt tu k hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)