Wednesday, September 12, 2012

Menanti hari sejarah

Bismillah

Lagi 2 minggu untuk bertukar status kepada ayah Dan ibu;) xsabar rasanya...

Skrg ni saya dah start berehat di wad sb saya Ada masalah placenta previa tahap 2;( maknanya jarak uri saya Dari laluan sangat hampir Dan berisiko mengalami pendarahan..sb tu saya kena dok diam2 je..mana taknya, start Dari awal pegnen pegi hiking gunung, naik flight, jalan xberhenti2.. Apa pon, Ada hikmah juga dapat rehat awal sb semester baru bermula minggu ni..so selamat, xpayah fikir susah2... Keh keh...

Tapi boring juga dok kat wad ni ha.. Makan tido je kerjanya..hihi.. Tp yg heran, turun plak berat badan..Wah, dok lama2 leh cepat slim ni..wakakaka...

Hujung minggu barulah adalah peneman saya ni.. Huhu...




Apa pun, doakan saya Dan baby selamat ye..

Salam sayang dari bakal ibu yang demok ;p
Hihi

.

4 comments:

  1. wah dahhhh besarrr! semoga selamat melahirkan :)

    ReplyDelete
  2. semoga segala urusan dipermudahkan insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. hjg bln ni yer,insyaallah,kmas doakan moga semuanya slmt k ;)

    ReplyDelete
  4. Kak hana..dh bsar perut..smga allah permudah segalanya..

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)