Saturday, December 8, 2012

Dilemma seorang aku...

Bismillah

Cewah.. Tajuk mcm best je ..heehhe..

Tapi saya beberapa dilemma skrg ni.. Puas memikir

1. Dilema nak hantar Uwais ke nursery atau bawa mak saya Dari Bidor duduk umah saya utk jaga Uwais.. Skrg ni hubby masih cuti sekolah, so sementara saya keja, dia lah menjaga Uwais.. Nnti tahun baru, dia dah kembali ke penang, nursery atau mak?

2. Dilemma nak sambar kereta baru..hehehe.. Masa berdua xpelah kami pakai keta kecik je.. Ni dah bertiga, dengan barang2 yg nak diangkut pun bertambah, terfikir nak upgrade keta yg lebih ber cc besar sikit.. Sikit je..hehehe.. Tapi tak terlalu awal ke?

3. Dilemma nak smbung study.. Ikut planning asal, tahun depan saya plan nak smbung phd. Skrg ni dalam dilemma samada nak buat di luar atau dalam negara? Planning asal, kalau suami tak dpt tukar sekolah tahun ni, kami nak ke luar negara, so leh bawak hubby sekali. Tp kalau keluar, apa jd ngan keta baru kalau jadi beli? Rumah siapa nak duduk? Haishh....


Nampaknya kena istikharah ni.. Kawan2 Ada suggestion?


P/s : berangan nak bawa Uwais ke luar negara juga :p

Uwais dah graduate dah! LOL

2 comments:

  1. bg mas,better bg mak jaga dulu kot..kalau mak faza kuat lg dan offer nak jaga,apa salahnye kan..nenek yg jaga tentu2la lg baik dr pengasuh kan =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mas, nmpaknya kena hantar nurseri la..mak faza mcm kadang2 sakit kaki, so rasanya biarlah belajar berdikari..harap2 Allah lindung semuanya..doakan ye Mas :)

      Delete

terima kasih sudi mengomen(^_^)