Wednesday, February 15, 2012

rasa terpanggil-panggil

Bismillah


Terima kasih pada semua kawan2 yang sama2 mendoakan saya sekeluarga J

Allah saja yang mampu membalas…



Kawan baik saya baru bertolak ke Baitullah semalam mengerjakan umrah

Subhanallah, rasa hati terpanggil2 nak turut bersama

InsyaAllah



Sebenarnya

Memang saya dan suami sudah merancang ke sana tahun ini

Salah satu azam tahun 2012 saya , insyaAllah



Niat asalnya

Mahu menunaikan segera umrah wajib sementara masih lapang waktu, sihat tubuh badan dan punya rezeki murah

Alhamdulillah moga2 dipermudahkan



Awal2 lagi, saya berjumpa dengan kawan baik saya ni minta salin doa penahan haid

Sebab tarikh jangkaan saya ke sana bersama family nnti kemungkinan besar sedang ‘tidak suci’..




Tapi dalam masa sama

Setiap solat saya berdoa, Ya Allah bagilah hambaMu ni pegnen cepat, suapaya tak resah memikirkan utk beribadat ketika di Tanah suci nanti

Dan izinkan hambaMu ini ‘membawa’ bersama di dalam rahim ini untuk aku berdoa agar dia jadi insan soleh solehah.



Alhamdulillah,

Allah perkenankan doa saya

Tak terkata syukurnya

*menangis*



Maka

Saat ini saya berdoa

Semoga saya sihat dan cukup fit untuk meneruskan perancangan asal kami sekeluarga

InsyaAllah, Mei akan datang , kami suami isteri, mak saya serta ayah dan mak mentua

Berdoa untuk diterima menjadi tetamu Baitullah


Doakan perancangan kami lancar dan dipermudahkan ye



Terima kasih , Tuhan

HambaMu mahu sujud syukur di hadapan KaabahMu….

6 comments:

  1. insyaallah
    cheqna pun eringin nak pergi sana
    moga Allah memakbulkan
    insyaallah =)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah
    Cheqna amalkan solat sunat Dhuha setiap hari, insyaAllah Allah permudahkan jalan kita nak ke sana..mudah2an..amin

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. syukur kak.. :D..

    lady tumpang gembira..

    lady doakan akak sihat sejahtera selalu.. dan diberikekuatan untuk beribadah kepada-Nya..

    ameeeennn..

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan segala urusan...bestnyee nak pergi rumah ALLAH .kalau faza dah nak pergi,bgtau la..nak kirim doa bole?hehehe

    ReplyDelete
  5. LadyBird: Terima kasih, LB.. Akak doakan kita semua terus cintakan Allah dan Rasul dan semakin dekat hati kita pada Dia dan kekasihNya..aminnn....

    ReplyDelete
  6. Mas: insyaAllah, doakan Faza ye.. saat ni memang dah rasa nak sampai sana dah.. syukur tak terkata.. boleh2..nnti dah dekat nak pegi, Faza bagitau ye :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)