Wednesday, May 9, 2012

doakan kami ye

Bismillah

hari ni dah 10 may..

masuk bulan May banyak benda baik yang diharapkan..

pertamanya cuti hari Pekerja..alhamdulillah, dah dapat kenaikan gaji, kira rezeki anak lah ni..

pastu 17 may ni wedding anniversary kami ke 4..sekejap sgt masa berlalu.. dah masuk 4 tahun rupanya..doakan kami kekal bahagia ye

18 may ni keputusan penukaran sekolah utk cikgu2..harap2 ada rezeki suami saya dpt pindah ke area dekat dengan tanjung malim ni, mana tahu rezeki anak yang bakal keluar oktober nanti..harap2 sgt.. doakan kami ye

30 may ini saya dan suami, mak, ayah mak mentua akan berangkat ke mekah mengerjakan umrah..inipon kami kira rezeki anak sebab planning yg kami buat akhir tahun lepas, bakal termakbul..tp skrg saya sgt berdoa semua nya selamat dan diberikan kesihatan yang baik.. lagi2 saya yang tgh sarat 5 bulan lebih time tu, mak saya plak baru sembuh dari sakit pinggang.. semoga Allah memudahkan urusan kami..

saya berdoa supaya perjalanan dunia akhirat kita semua baik2 dan lancar belaka..

kalau ada kawan2 nak pesan doa utk saya bawakan di tanah suci, leh email saya drhana@ymail.com ye..insyaAllah doa di sana makbul..cuma cepat atau lambat, kena bersabar ye..dan sepanjang saya tunggu nak pregnant pon, sapa2 je saya tahu nak pegi ke sana, mesti saya pesan doakan saya pegnen..alhamdulillah, ada rezeki tahun ni..

doakan kami ye kawan2...

5 comments:

  1. Wahh..tahniah faza..memang rezeki anak...kitorg naik gaji bulan july...lamanya lagi.hehe..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. Rezeki Kak Hana. Semoga apa yang dihajati dimakbul olehNya. Take care

    ReplyDelete
  3. hana..
    jaga diri ye
    cheqna doakan moga segalanya berjalan lancar
    doakan moga cheqna dipermudahkan segala urusan ye
    err hana pergi sana cheqna dah selamat bergelar isteri insyaallah jadi doakan moga cheqna dapat bergelar ibu plak ye =)
    tq

    ReplyDelete
  4. setiap anak tu ada rezekinya..tahniah faza..insyaallah,nanti kat mekah doa byk2 hubby dapat tukar ke tg malim...mas nak kirim doa hehehe..nanti mas emel...thanks ye faza

    ReplyDelete
  5. salam,
    mohonkan doanya ya,moga selamat pergi dan balik,diberi kesihatan berkekalan semasa di sana,amin ya rabb.

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)