Sunday, May 27, 2012

sakit pinggang...

Bismillah

hmm sehari dua ni mcm rasa sakit pinggang la.. mungkin dengan perut yg semakin besar dan ketat serta padat ni..hehehe


risau juga, esok malam dah nak gerak ke KL..pagi lusa dah berangkat ke jeddah..

ada tak petua nak hilangkan sakit pinggang waktu pegnen ni? tips2 dalam buku semua saya dah buat.. buat senaman kucing, alas bantal waktu tido, kurangkan lama sgt duduk, lama sgt berdiri...

nak kata pasal buah pinggang, rasanya InsyaAllah xde apa sb kencing semua lawas mcm biasa..

dulu masa sebelum pegnen mak bidan kata peranakan saya mcm terkebelakang so kalau pegnen nnti nmpak mcm tonggek dan sakit belakang...

tp mak bidan dah betulkan.. jeling2 kat cermin waktu jalan depan ofis, rasa xdelah nmpak tonggek ke apa..hehehe..kantoi, org pompuan suka jeling cermin..keh keh

kalau ada petua, meh share kat saya..

harap hilanglah masa ibadat kat Baitullah nnti..

doakan saya ye...

2 comments:

  1. aku takde la petua ke apa..kalau sakit pinggang teruk2 aku cuma ambik extra calcium..lepas tu bila baring tu alas belakang dengan bantal..sbb kadang2 tdo mengiring je pun lenguh jugak..

    ReplyDelete
  2. hurm...mas x de kena plak mcm tu...tp memang susah nak tidola..asek kene tendang hehee..

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)