Thursday, May 3, 2012

semua tidak percaya...kesian saya...

Bismillah

Alhamdulillah, kandungan dah masuk 5 bulan..
so far, semakin energetic, takde muntah2 lagi atau fatigue dan sebagainya
berat badan nmpak mcm tak naik mana, so far setakat 1.3 kg sepanjang 5 bulan ni..masih ikut skala yang disarankan..

makanya, memang tak ketara sgt yang saya ni pegnan..tambah pulak body frame saya kecik, so tang perut tu memang tak naik sgt.. cuma kalau pakai baju kurung tu, angin sepoi2 bahasa bertiup, memang nmpaklah..

bila stage perantaraan ni, maksudnya perut masih belum2 prominent clear dah besar, saya jadi mcm malu2 alah plak..hahahaha... boleh gitu?

memanglah sebelum ni bukan flat sgt pon perut tu, tp bila angin tiup, tarik nafas dan tahan kejap, nmpaklah flat sikit perut ni..hahahaha..kantoi!!! tips penipuan saya sudah terbongkar...hahaha

credit: gugel

tp skrg, tahan nafas pon masih nmpak maintain boncit sikit..kih kih

so student2 yg tak tahu saya pregnant mcm ushar pelik je..HOI! ingat I tak cukup zat protein ke jadi boncit lagu nih? hhaahahaha

ini buatan orang, tau tak? hahahaha

anyway, alhamdulillah, segalanya baik2 belaka :)

2 comments:

  1. Kak Hana! Ada blog baruuu..woot! woot! Maaf baru perasan! btw, what a good news? Kita baru tahu kak hana pregnant! Alhamdulillah! fuhh..fuh..melekat kat kita pulak ok! Take care akak!

    ReplyDelete
  2. Shin, alhamdulillah.. rezeki akak dah smpai..akak doakan Shin plak lepas ni..amin..amin..amin...thanx dear:)

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)