Sunday, December 4, 2011

Terapi diri

Bismillah

Kalau saya stress, saya lebih suka duduk di sini..

#
#
#
#
#
#


skema kan aku?
Hahaha..

Bukan apa, bila baca buku dan jurnal free kat library universiti ni
Saya lebih appreciate sb masa singkat
Kalau beli, jawabnya memerap ajelah buku tu kat umah tak terbaca2


Itulah kata orang
Bila kita sudah miliki sesuatu
Kita sering terlupa dan mengabaikannya



Sama dalam hal lain dlm hidup seharian kita
Kita terlupa memberikan senyuman pada insan disekeliling
Terlupa mengucapkan terima kasih Dan maaf smpai lah org itu tiada di sisi



Oh ya! Buat yang suka nak tmbah bahan bacaan khususnya Hal agama
Nak baiki solat, bacaan, ilmu fekah Dan sebagainya
Kedai Buku Syabab di PKNS Bangi sdg buat sales smpai 80% sehingga 2 jan 2012


Saya sempat smbar beberapa buah
Hehehe



Oh ya! Tahniah buat abg saya yang sudah mengeluarkan buku keduanya
Cetakan kedua kalau tak silap saya



Kalau korang nak tahu pemikiran sistemik itu bagaimana
Leh dapat kan buku ni ye

Wah,promo nmpak?
Ok,royalti share dua ye, abgku?
Hehehe

NOTAKUKUKAKIKU : insyaAllah , saya juga sedang mengikut jejak abg:p kalau diizinkan Allah, saya share di sini..

4 comments:

  1. wo.apa itu fikir secara sistematik?

    ReplyDelete
  2. Nizam: bukan sistematik, tp sistemik.. Ada bezanya tu..nak lebih lanjut, leh beli buku ni ye..hehehe..promo lg

    ReplyDelete
  3. wow!!!

    saya pulak stress kalau duduk dalam library!

    hahahah

    ReplyDelete
  4. Hehe.. Kalau jumpa bahan bacaan yang seronok Dan minat,sure suka ngan lib.hehe

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)