Monday, August 22, 2011

LAST

Bismillah



Memandangkan ada yang dah mula nak bergerak balik pulang ke kampong masing2 untuk balik beraya,

Saya awal2 nak minta maaf zahir dan batin sepanjang kita berkenalan, beri komen pendapat dan sebagainya di blog ni..

Kalau ada yang termakan hati dengan kata-kata dan tulisan saya, saya pohonkan seribu kemaafan..





Semoga semuanya selamat pulang ke kampong dan kembali kerja dengan semangat..





Oh ye, tahun ni ikutkan saya beraya di rumah mentua di Penang ni

Tapi ayah dan mak mentua sebulan berpuasa sambil umrah di Mekah sehingga raya kedua



Maka terpaksa tukar giliran raya tahun ni

Raya pertama saya di umah mak saya di Bidor

Raya kedua terus di penang smpai raya ke 5

Baik tak menantu sorang ni?

Hai umi dan ayah, tahun depan bawa kami pi umrah sama ye(^_^)

Hahaha…BODEK!!!





Saya nak jemput dtg ke rumah kami di Tanjung Malim juga

Tapi harap maklumlah ye

Saya masih belum mula bekerja

So jarang2 ada di sana

Kalau nak dtg, roger awal ye

Saya siap sedia menunggu

Hehehehe





Akhir kata,

Semoga ada lagi rezeki bertemu Ramadhan tahun depan

Dan Aidilfitri ini adalah hari penuh keberkatan buat kita





Jaga makan dan kesihatan

Jangan dok pulun sgt makan kuih raya

Sb boleh sambung makan kuih raya sampai raya haji

Heheheh





SELAMAT HARI RAYA SEMUA!





NOTAKUKUKAKIKU: semoga aidilfitri ini memori terindah…

11 comments:

  1. weekend ada?? boleh g Tg. Malim sebab kita nak balik Slim River jugak! Yay!

    ReplyDelete
  2. shin: ada! ada! meh meh dtg raya awal meh! leh buka posa kat umah akak..:)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin hana..

    ReplyDelete
  4. wahh dah letak kad raya..

    selamat hari raya hana.. selamat balik kampung :)

    maaf zahir batin jugak :D

    ReplyDelete
  5. LILy: selamat hari raya, Lily.. sama2 lah kita

    efa: hehehe..semangat! sama2 lah kita ye:)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya jugak
    cheqna pun mintak maaf zahir dan batin ye =)

    ReplyDelete
  7. sama2 ya hana...selamat hari raya maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  8. shiela" trima kasih shila..slmat hari raya:)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raye faza..maaf zahir batin..kalau datang melaka,mehla singgah rumah mas hehee

    ReplyDelete
  10. slamat berhari raya unt hana jugak...dyea blk raya 27 ni...blk trg sbb dua2 orng trg...tp taun ni mmg feel nk raya takde...mood sedey masih ada...

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)