Wednesday, July 13, 2011

masa berjimba-jimba

Bismillah

Entri post menyatakan betapa saya ‘kesesatan’ di Penang ni smpai ke mana2 tempat saya pergi akibat tak tahu jalan , telah ‘menjodohkan’ saya bertemu dengan kawan blogger , ANNA-ANUAR..

Owh I like!

Boleh berjimba-jimba dengan kawan baru semasa suami sedang membanting tulang di tempat kerja..keh keh.. tapi dua2 pon dah mintak izin suami, tau..hehehe

Ni first time dapat jumpa ANNA..mulanya di blog ni lah..pastu ke FB..pas saya menghilangkan diri di FB, YM plak jadi penghubung..

Magic,kan? Kita leh berkawan ngan sesiapa pon padahal tak pernah jumpa..

Alhamdulillah, ada rezeki jumpa ANNA di Penang..

Bila para wanita sudah berjumpa, cer gitau..tempat apa paling best untuk berjumpa?

Hahaha..

Of course shopping complex..ekekeke..

Sungguhpon berdasarkan peta yang diberi guide oleh en.suami, dapat juga ambik ANNA dan tempat di tuju adalah Prangin Mall..

Thanx ye ANNA belanja McD..owh ini suatu penyebab lagi body weight akan kembali naik..hwaaa!! tapi sb excited jumpa kawan baru punya pasal, I rela aje..ececeh…hehee

Then, merayap plak ke 1st Avenue..kali ni cuci mata aje sb aritu saya dah tersambar ‘sesuatu’ waktu saya TER sampai kat 1st Avenue nih..TER ok? Keh keh…

Then masing2 smbar sebijik card reader..seb bek ANNA ingatkan saya..maklumlah, saya ni dah nmpak benda lain, mulalah benda yang penting dilupa seketika..ekekeke.. itupon hamper tersambar sepasang kasut..mujur dapat bertahan..hehehehe

Oh, ANNA pandai wat apam polka dot yang comel dan sedap tau..ANNA siap bagi saya sampel ..owh terharu sgt..bila dibandingkan apam polka dot saya buat hari tu dengan ANNA buat, alamak..malu giler.. I punya besor dan tak comel.. huhu…

Tak silap ANNA pon pandai wat Cheese Tart..

Sesiapa nak order , leh roger ANNA di email dia : anna.anuar@yahoo.com

I leh jamin lah, sehingga menjilat jari uoll..

Thanx ye ANNA sudi temankan Hana yang masih terkulat2 cari jalan kat Penang ni..hati memang nak berjalan aje, tp bila fikir tak tahu jalan, terbantut sikit..(leh caya, ke? Keh keh)

Len kali kita jumpa lagi ye..next station is….

Hehehe

TERIMA KASIH DAUN KELADI!

NOTAKUKUKAKIKU: siapa sudi nak ajak jenjalan, sila roger ye..hehehe

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi mengomen(^_^)