Sunday, July 10, 2011

Percubaan yang Gagal…

Bismillah

Saya dan suami bukanlah kaki wayang..tak pernah pon ke sana sama2 dari zaman berkawan smpai dah kawen ni..

Saya sendiri boleh kira dengan jari baper kali pi wayang..dengan junior dan kawan2 master

( HAI Jue!HEHEHE..My silent reader nih..LOL)



Sempena ulangtahun hari lahir saya yang lalu bulan lepas

Suami wat surprise

ajak dating midnite movie Transformers kat 1st Avenue , Penang

(nak layan citer romantic , boring plak :P)



masuk panggung dok sebaris couple2 muda-mudi

terasa tgh zaman bercinta la plak..keh keh

JAKUN(=_=)



Tak sampai 20 minit

Saya dah selamat berlayar ke alam lain

Selamba je

Walaupon dengan sopan

Harhar



Percubaan pertama berdating dengan suami di panggung wayang

GAGAL!!

NOTAKUKUKAKIKU: cukuplah sekali

5 comments:

  1. hahahaha... tengok Transformer pun boleh lelap, menyesal ce abang buat surprise camtu kan

    ReplyDelete
  2. ibuintan: hahahaha..tu lah pasal ibu.. crita yang sikit punya bising pon saya leh lena..hehehe

    ReplyDelete
  3. salam...
    confirm peminat filem hindi ni..
    mana boleh tengok citer lawan
    begitu..he he

    ReplyDelete
  4. hahahahaha
    dating kat lain je la =)

    ReplyDelete
  5. ooo gituw :),kami pon jarang tgk wayang

    rugi tu,kami dok teringin tgk transformers
    asyik penuh je ni hehe

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)