Thursday, May 19, 2011

karnival makanan utara USM...tp tak sangat.. :P

Bismillah
citer bberapa bulan lepas la ni.. seminggu dok kat umah mentua di Penang.. sempat saya temankan en.suami utk demo silat sempena karnival makanan utara, di USM Penang..

tetiba rasa jadi muda bila ada org ingat saya salah sorang student USM yg incharge karnival tu..ekekeke..mana taknya, bajet bawa beg sekolah sandang belakang sb bawakan kain selendang dan baju silat suami serta kamera DSLR ke hulu ke hilir..hehehe..bagilah cahnce I rasa muda sikit..hihi
* yang ni saya ngan isteri guru silat suami saya..kiranya kumpulan para isteri pesilat la ni..konon(^_^).. makcik ni asal orang siam, kalau dia masak tomyam,perghhh!!! meleleh i kata u :P

so hari tu kira saya sibuk ambik gmbar la..hehehe.. memandangkan sang isteri yg bawak kamera, of course la gmbar suaminya yg banyak..ahaks! jgn mara arrr...
hiyarkhhh!!
ada mcm2 jenis demo lah aritu, tapi saya tak tahu namanya..kan saya tahu cekak pinggang aje walaupon belajar silat cekak..keh keh
siap terbang uolls!
tapi ceq naik heran , katanya karnival makanan utara. awat ada RASAMAS ngan gerai2 jual beger segala? macam tak berapa nak kena tema karnival ngan makanan yang dijual..

tapi apa pon, seronok ler jugak dapat jenjalan kenal2 sikit ngan student2 USM..teringat zaman muda2 plak..owh tua sangat ke I ni? (=_=')

dan rasa kagum jugak bila tgok group2 silat lain dari macam2 jenis silat.. bangga jap tgok anak melayu kita ( tmbah2 yang masih muda remaja) bersilat mcm seorang hero..cewah!

dah tu, tak reti2 nak training silat cekak balik?

hahaha.. jangan cakap lah pasal silat cekak tu, buah2 silat langsung saya lupa. buah durian saya tahu ...hwekekeke...


5 comments:

  1. hahaha..

    part yg hana cakap, "kan saya tahu cekak pinggang aje walaupon belajar silat cekak" kelakar okeh!

    eh hana still nampak muda la.. no wonder la org tersilap kata hana students.. dahla makin kurus skrg.. huhu

    ReplyDelete
  2. eh jap, gambar yg atas sekali tu, yg ular jd tongkat tu..ular betul ke? huhu

    ReplyDelete
  3. pia: yes:) harap berkekalan

    efa: hahaha..siyes efa, hana dah tak ingat dah bersilat cekak..kih kih

    awww,,malu I:P ala efa, badan hana ni macam yoyo tau..masa ni dah kurus banyak jugak, tp skrg mcm nak naik balik..tak suka! tak sula!

    erk?? taklah, itu ukiran je efa.. mcm real snake kan?

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)