Wednesday, May 18, 2011

suatu penghargaan:)

Bismillah

1. Copy imej award pada entry baru anda.
2. Buat link pada pemberi award.
3. Senaraikan 7 perkara berkaitan diri anda.
4. Tag pula 15 blogger pilihan anda.
5. Alasan kenapa tag blog mereka.

Award istimewa daripada classmate degree saya , AYU dan senior saya , KAK YANI

Terima kasih banyak2 J

7 perkara mengenai saya

  1. Dah pandai melaram mekap2 dengan lipstick mak masa umur 4 tahun. Tapi dah besar, kadang bedak pon lupa pakai..hoho
  2. Memang nak sangat jadi penyanyi masa kecik2, syukur sgt2 cita-cita tak tercapai..keh keh
  3. Nmpak macam pendiam, tp bila dah kenal, mesti rasa nak selotip mulut I..LOL
  4. Suka giler dress yang seksi2, awww..
  5. Rasa bersyukur bila umur semakin meningkat, sb dapat rasa tahap kesabaran juga semakin meningkat.. tak mcm muda2 dulu..heee
  6. Suka beli barang idaman senyap2..tahu2 dah ada aje..sb dh minta izin suami awal2 kawen utk guna duit gaji sendiri utk itu semua..tp takdelah membazir ke apa..
  7. Suka masak walaupon rasanya, humakaih! Paham2 ajelah..heheheh

Sekarang saya mau tag

1. pia

2. shiela latif

3. zulkbo

4. wahida khairy

5. efa

6. farah fatihah

7. shinnaz

8. husna a.k.a nana

9. zara da great

10. sesumpah

11. soffea

12. ummu

13. ziha

14. mawarmerah jambu

15. kak zue

semuanya kawan2 saya dan tempat berkongsi cerita(*_*)

TERIMA KASIH (^_6)

5 comments:

terima kasih sudi mengomen(^_^)