Tuesday, January 10, 2012

Activated

Bismillah


Hari ni saya dah activate semula akaun FB saya yang dah dua tahun ditutup.. Cuma satu new year wish pada tahun lepas.pastu trus deactivated;)

Memandang kan minggu depan, saya dah nak masuk bekerja semula

So hari ni , saya dah aktifkan semula:)



Sebabnya ramai student saya dalam friendlist utk memudahkan saya inform hal kuliah dsb...

Maklumlah, student skrg mengadap FB lebih banyak dari mengadap buku..eh ye ke? Tak kot... Ini bukan fakta.. Cuma sesetengah aje.. Cuma kita je selalu memandang buruk pada generasi baru tanpa kaji Dan bertanya...hmmm


Saya monitor siapa antara student saya yang paling kerap online FB, dan dia akan saya pilih jadi WAKIL KELAS.. Apa2 update, dia yg bertanggungjawab:)

BIJAK TAK mcm ni:p


So kawan2 blogger yg sudi add saya, leh jumpa di FB saya ;)

drhana@ymail.com

Harap dapat gunakan FB dgn bermanfaat;)

9 comments:

  1. occay..nanti balik rumah saye add dr hana.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ape kata hana yg add cheqna..cari je alang farina..kompem jumpa =)

    ReplyDelete
  3. Efa:) tq Efa:) kalau Efa bagi Efa punya pun takpe..nnti Hana add

    Cheqna:) ok, nnti Hana add

    ReplyDelete
  4. apa fesbuk faza eh..rasenye faza dah fren dgn mas...tp mcm x jumpe nama faza hehee

    ReplyDelete
  5. a'ah betul tu guna FB sebagai medium utk berkomunikasi dgn student..lagi jimat..

    ReplyDelete

terima kasih sudi mengomen(^_^)